تلاش وزارت آموزش و پرورش برای ایجاد رقابت بین همه مدارس كشور
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز یكشنبه مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، 'حمیدرضا حاجی بابایی' در نشستی با مدیران مدارس سمپاد شهر تهران كه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، در مورد اعتماد مردم به مدارس دولتی، افزود: تمایل بیش از 90 درصد مردم براساس نتایج یك نظرسنجی، ارایه آموزش های لازم به دانش آموزان در این مدارس است.

وی با اعلام اینكه برگزاری آزمون ورودی مشترك در مدارس سمپاد و نمونه دولتی به معنای یكسان سازی آنها نیست، افزود: با این طرح میدان رقابت سنگین تر خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش، مدارس نمونه دولتی را قدرتمند و فعال عنوان كرد و افزود: افزایش تعداد مدارس سمپاد موجب رقابت بیشتر در میان دانش آموزان برای ورود به این مدارس و ارتقای كیفیت آموزشی می شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح كرد مدیران مدارس سمپاد به عنوان فرماندهان فرهنگی كشور باید از جایگاه خود پرقدرت دفاع كنند و نقایص را مرتفع سازند.

حاجی بابایی درباره برنامه ریزی های آموزشی، پرورشی و ورزشی برای دانش آموزان كشور تاكید كرد ساختار مراكز سمپاد در استان ها تقویت خواهد شد.

وی نخبگان مشغول به تحصیل در مدارس سمپاد را مدیران برتر كشور در آینده دانست و افزود: این دانش آموزان باید در شان جمهوری اسلامی تربیت شوند.

اجتمام ** 1788 **1569**





:: برچسب‌ها: کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: